Nowy rok, nowa ja.

12/29/2016



Koniec roku to najlepszy czas na podsumowania. To najlepszy czas na tworzenie nowych postanowień na przyszły rok. Tak wiele chciałabym wyrzucić z siebie i pozbyć się negatywnych emocji aby w nowy rok wejść z uśmiechem i nadzieją. Staram się bardzo. Idzie mi nawet nieźle. Staram się wyrzucać z pamięci to co złe, a było tego sporo w tym roku. Chciałabym aby rok 2017 był bardziej łaskawszy dla mnie. 

Mam wiele planów na nowy rok, ale czy ja je wszystkie zrealizuję? Musiałabym je podzielić od tych najważniejszych do tych najmniej ważnych. 

Chciałabym w nowym roku więcej się uśmiechać niż widzieć łez na swojej twarzy. To był bardzo negatywnie emocjonalny rok dla mnie. Ale on się kończy. Zacznie się nowy rok. I tak więcej uśmiechu, empatii, radości i doceniania tego co mam.

Chciałabym znaleźć pracę i spłacić chociaż w połowie długi, które mam. Jestem dobrej myśli, ponieważ jeszcze do niedawna uważałam, że te długi powinnam spłacać razem z mężem, ale jego podejście w tym temacie jest inne od mojego. I tak panie "jeszcze mężu" poradzę sobie sama. Zmieniam całkiem nastawienie i z myślenia "nie dam sobie rady sama" na " dam sobie radę sama i będę dumna z siebie jeszcze bardziej". 

W roku 2017 stawiam całkowicie na siebie i na córki. Chciałabym napisać również, że stawiam na blog, ale wiem, że ciężko u mnie z czasem a jak jeszcze znajdę pracę to będzie jeszcze ciężej. Wszystko odbywać się będzie w rytmie slow, bo tak chciałabym nauczyć się doceniać to co mam, a nie rzucać się w wir blogowy i za wszelką cenę piąć się do góry jak niektórzy. 

Chciałabym zebrać wokół siebie na blogu kobiety, matki, żony podobne do mnie. Dla których uważne życie, dzieci oraz spokój są celem na przyszły rok. Które tak jak ja zmagają się z problemami i które wierzą w siebie. Kobiety z którymi będę mogła się wspierać i inspirować wzajemnie. 

Życzę Wam i sobie w nowym roku 2017 dużo odwagi do walki o siebie i swoje postanowienia. Dużo codziennego uśmiechu, który jak wiecie działa cuda. Bądźmy mili dla siebie i dla innych, mimo problemów, które ciągle stawiają przed nami przeszkody. Bądźcie sobą zawsze. 

Dosiego roku i szampańskiej zabawy 
życzą
shyshki

You Might Also Like

0 komentarze