Make Up, Colletion, Funciak

10/29/2016


Od niedawna mieszkam w Anglii i poznaję ten kraj powolutku. Jedną z niewielu radości jaką sobie tutaj serwuję to są zakupy. Polubiłam się z sklepem o nazwie Poundland, gdzie można kupić bardzo fajne rzeczy za 1 funta.
To naprawdę tanio. Zazwyczaj kupujemy tam słodycze, ale rzeczy są na prawdę przeróżne. Ostatnio kupiłam kilka kosmetyków. Jakiś podkład, tusze, korektor z firmy Make Up. To pewnie jakaś najzwyklejsza i najtańsza marka tutaj, ale jak mogę coś kupić tanio i wypróbować to czemu nie. Tymbardziej, że mam sporo czasu i próbuję sobie go jakoś zorganizować. Może następnym razem pokażę tutaj nasze zakupy o ile uda mi się zrobić zdjęcia nim moja córka rozsadzi zawartość reklamówki. Bo ona moi drodzy jest najważniejsza i kiedy idziemy do funciaka to ona też robi dla siebie zakupy.  Taka rozrywka nasza.




Jeden z tych tuszy i rozświetlacz kupiłam w sklepie Asda, były przecenione też na jakiegoś funta. 


Tusz i rozświetlacz są z firmy Collection .  Pewnie to jakaś stara kolekcja dlatego na wyprzedaży były. Tusz to jakaś pomyłka. Jest zeschnięty i po wyciągnięciu go z tubki trzeba użyć dużo siły aby go tam spowrotem schować.  Tusz na bank nie wyląduje na moim oku tylko w koszu na śmieci. Jest to tusz o nazwie BIG FAKE Curves FALSE LASH EFFECT MASCARA.  


Natomiast rozświetlacz wygląda i prezentuje się bardzo fajnie. Zobaczymy po czasie jaki będzie. 



You Might Also Like

3 komentarze

  1. ale ma wielką szczotę ten tusz:D ja bym sobie nim oko wydziobała :D:D gdzie masz gadżet do obserwacji kochana?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. już jest, ale słabo wygląda bez obserwatorów.

      Usuń