Moje kosmetyczne hity #1

1/29/2018


Każda kobieta ma swoje ulubione kosmetyki, do których wraca często. Albo kupujemy coś nowego i jesteśmy zachwycone tym jak na nas działają i nam odpowiadają. Będę się tu z Wami dzielić moimi odkryciami i hitami, które na mnie działają dobrze i z których jestem zadowolona.

Każda kobieta mająca blond włosy wie, ile razy próbowała przeróżnych farb aby znaleźć odpowiedni kolor. Ile razy kolor nie wychodził. I za każdym razem ten odcień blondu jest inny. Oj długo szukałam odpowiedniej farby, którą bym się zachwyciła na tyle aby kupić ją kilka razy pod rząd. I znalazłam. Idealny kolor dla mnie. 

LOREAL CASTING CREME GLOSS - Cukierkowy blond

Jak już się farbuje włosy na jasne kolory to włosy często są zniszczone. Niestety ale farbowanie źle wpływa na włosy. Miałam naprawdę przesuszone włosy, nie mówię, że teraz są w idealnym stanie, ale prezentują się o wiele lepiej niż kilka miesięcy temu. Używam więc dużo odżywek i masek do włosów. Kupiłam w Avonie kurację do włosów dodającą objętości włosom, gdyż miałam cienkie włosy bardzo. 

Ta kuracja jest tak bardzo dobra dla moich włosów, że kupiłam kolejne opakowanie. Dodaje objętości i zagęszcza je. Działa tak jak opisuje ją producent. 

W lidlu kupiłam kiedyś sobie rozświetlacz do twarzy za całe 9,99. A efekt jest naprawdę dobry. Daje ładny połysk na mojej twarzy. Jak się okazało rozświetlacz jest pochodzący z firmy Wibo, co pisze z tyłu opakowania. Jak się okazuje czasem za niewielkie pieniądze, możemy trafić na coś naprawdę fajnego.


Nie znalazłam nigdzie w sieci zdjęcia tego rozświetlacza więc zrobiłam zdjęcie tylko tyłu bo z przodu juz zamazane i zniszczone jest. 



You Might Also Like

0 komentarze