Cześć. Mam na imię Patrycja.

10/26/2017


Cześć. Witaj na moim blogu.
Mam na imię Patrycja i mam 33 lata.
Mam dwie córki w wieku 13 l. i 5 l.
Swoje córki wychowuję sama.
Mam depresję.

Pierwsza córka to owoc pierwszego małźeństwa. Druga córka to owoc drugiego małżeństwa. Z drugim mężem będę się rozwodzić gdyż miłość między nami zgasła już dawno temu. Będę podwójną rozwódką. Ludzie o mnie mówią za plecami. 
Mi po prostu znowu w życiu nie wyszło.

Mam problemy ze sobą, z moim życiem. Brakuje mi stabilizacji i poczucia bezpieczeństwa. Wychowywanie dwójki dzieci i praca na cały etat są bardzo trudne do opanowania. Wiem, wiem, ...nie ja jedna tak mam. Po prostu przyznaję się do tego, że czasem nie potrafię tego ogarnąć.

Piszę bloga. Czasem lepiej czasem gorzej.
Bardzo to lubię. Unikam bliższych relacji z ludźmi, wolę pisać niż rozmawiać.
Leczę się. U psychologa. U psychiatry.
I u paru innych lekarzy.

Kocham moje córki. Uczę się na nowo co znaczy kochać i co oznacza miłość.

Mam nadzieję, że chętnie ze mną tu zostaniecie. I przejdziecie ze mną tą drogę w poszukiwaniu równowagi życiowej.
Bardzo potrzębuję mieć blisko siebie ludzi , którzy mnie zrozumieją.

Chciałabym poznać inne osoby, którym się udało pokochać siebie.

Pozdrawiam i Zapraszam na mój blog. 





You Might Also Like

0 komentarze