znowu? , o panie Darcy. Cytaty z filmu Bridget Jones 3.

10/21/2018


- a jeśli to Jack? , czy chcę aby to Jack był ojcem? nawet go nie znam. może to jednak Mark Darcy? chryste! muszę się przyznać, że jestem dziwką z wegańskim kondomem. 

*

- czy nie ma przepisu, który by ograniczał ilość świeczek na torcie, kiedy przekroczy się pewien wiek? 

*

- zapamiętać, że do serca mężczyzny dociera się nie urodą, seksem czy miłością, tylko lądując dupą w błocie. 


- czy można zrobić coś tak skomplikowanego jak wychowanie dziecka bez żadnych wskazówek ?

*
- przez lata wypiłam tyle alkoholu, że dziecko urodzi się z syndromem faz. 

*
- kobiety w twoim wieku to teraz kocice. jesteś milf. 
- nie jestem matką, tylko starą panną, czyli spilf. 

*
- o boże, przespałam się z obcym facetem. zeszłam do poziomu prostytutki.


- nie, nie. jestem starą, elegancką kobietą, która używa mężczyzn do własnej uciechy albo nawiedzoną idiotką. 

*
- nie mogę ciągle popełniać tych samych błędów, będę szukać nowych. 

*
- przy matkach geriatrycznych istnieje więcej zagrożeń
- to oburzające, chyba że, można pobierać zasiłek na dziecko i emeryturę jednocześnie. 


polecam

You Might Also Like

0 komentarze