Powrót

7/18/2020



Mój ostatni post popełniłam ponad rok temu. Wracam myślami często do mojego bloga. Tęsknię za nim. Bardzo lubiłam pisać i tworzyć coś swojego. Wiele się zmieniło we mnie i w moim życiu przez ten czas kiedy w ogóle pierwszy raz zaczynałam pisać bloga.  
A było to dość dawno temu. Jak moja młodsza córka była jeszcze niemowlakiem. 

Sporo się zmieniło w blogowaniu. Sama mniej czytam blogów. Więcej czasu spędzam na instagramie i Facebooku. 

Ale gdzieś tam w środku zawsze mnie ciągnie do pisania.  Lubię te swoje przemyślenia, mądrości życiowe poparte własnym doświadczeniem. Jaram się fotkami, które robię ale giną one gdzieś pomiędzy uciekającymi dniami. 

A na blogu one zawsze są i mogę do nich wracać. Na insta też mam fotki. I najchętniej wrzucałabym je wszystkie ale bez przesady. Chyba wolę je wrzucać na bloga. 






Większość ludzi pisze blogi na instagramie. To chyba teraz bardziej popularne niż pisanie na stronie. Zresztą ludzie mają coraz mniej czasu na czytanie czegokolwiek. A na insta głównie oglądają fotki. 

Niewiem sama co mnie tak ciągnie do pisania na stronie.  

Więc do zaczytania. 😘
Mam nadzieję. 

Patrycja 

You Might Also Like

0 komentarze