szlachetne zdrowie

11/16/2018


właśnie po raz kolejny w życiu uświadamiam sobie, jak bardzo ważne jest nasze zdrowie. jak ważne jest to, że wstajesz rano bez bólu i możesz pójść do pracy, możesz iść na siłownię, możesz iść z dzieckiem na basen. nie doceniamy tych możliwości dopóki nas choroba nie wsadzi do łóżka.

nie wiem kiedy, nie wiem jak to się stało ale czasami się tak zdarza, że coś nam blokuje kręgosłup i nie można się ruszyć. mnie coś złapało pod lewą łopatką i mam stan zapalny, który promieniuje na kręgi szyjne i na lewą rękę. ból niesamowity. zostałam uziemiona w łóżku na co najmniej kilka dni. bez zastrzyków się nie obeszło.

ciągle w myślach powtarzam sobie, że chcę aby ból zniknął. to jest jeden z tych bóli, które doprowadzają mnie do łez. i wtedy właśnie zaczynam myśleć i doceniać to co mam. 

ile razy człowiek zaniedbuje siebie bo się spieszy, bo szybko trzeba coś zrobić, bo goni nas czas. zapomina o sobie bo chce się wywiązać z obowiązków bo w głowie ma wbite, że jeszcze to, jeszcze to. ale jak nam zdrowie nie dopisuje to tak na prawdę nie jesteśmy w stanie nic zrobić. 

jak ważne jest dbanie o własne ciało bo to one ma nam służyć przez wiele wiele lat. a jak je zaniedbujemy albo przeciążamy to po pewnym czasie daje o sobie znać. teraz dopiero to wszystko dostrzegam. a ludzie tak często powtarzają " a nic mi nie będzie". 
ile śmieciowego jedzenia wpychamy w siebie. 
i jak ważne jest to aby to robić od samego początku czyli od narodzin dziecka. 

najważniejsze co mamy w życiu to zdrowie. bo jak mamy zdrowie to możemy wszystko. możemy tak wiele w życiu robić. 

You Might Also Like

0 komentarze