powitanie

8/02/2016



Cześć

To nie jest mój pierwszy blog. Ale po raz kolejny zaczynam od nowa. Dlaczego? Ponieważ wszystko się u mnie zmienia ponownie i mam nadzieję że już wszystko ułoży się dobrze. 
We wrześniu wyjeżdżam z córką do Anglii do męża. To będzie dla nas początek czegoś nowego. Ogólnie jestem przerażona tym co mnie czeka ale z drugiej strony nie mogę się doczekać już tego wszystkiego.

Muszę się zorganizować przed wyjazdem i pozałatwiać wiele spraw. Ten blog będzie reportażem z naszego życia na emigracji. Jeżeli macie jakieś cenne rady i wskazówki to ja chętnie poczytam jak to u was było. 

Chcę zapomnieć o tym co się działo przez ostatnie pół roku. Nie chcę do tego wracać. Jestem osobą, która nie boi się podejmować ryzyka. Więc po raz kolejny ryzykuję i zmieniam swoje życie. Trzymajcie za nas kciuki. 

pozdrawiamy

pe.es 
blog jest jeszcze w fazie budowy, więc powolutku będzie się zmieniać.

zapraszamy

You Might Also Like

0 komentarze