ciemno wszędzie

11/02/2016


Kosmetyki, które Wam pokazałam do niczego się nie nadają. Nawet do recenzji. Szkoda mojego czasu i Waszego. Wczoraj odżyłam. Mąż zabrał nas do parku mimo pogody, która wskazuje na siedzenie w domu.
Ale ja i moja córka mamy dosyć siedzenia w domu i nawet pogoda nas nie odstrasza aby nie wyjść chociaż na chwilkę.

Tak więc pojechaliśmy do jednego parku ale zamknięty, pojechaliśmy do drugiego parku ale też zamykali. Juz prawie moje oczy zalały się łzami. Co Anglicy robią popołudniami? Jak parki zamykają, place zabaw dla dzieci są niedostępne już od 16. W mieście same domy zaledwie kilka krzaczków i pojedyńczych drzew. Gdzie ludzie chodzą z psami aby mogły się załatwić i pobiegać? 

No dla mnie klops totalny. W końcu udało nam się znaleźć park, plac zabaw dla dzieci i nawet siłownię otwartą w parku. Z tym że, długo nie posiedzimy tam, bo najzwyczajniej w świecie robi się ciemno a w Anglii ciężko o latarnię, co w Polsce jest na porządku dziennym. 

No więc w tym parku mogłam sobie pobiegać na spokojnie, córka mogła wyżyć się na placu a mąż skorzystał z siłowni. Pełne zadowolenie całej trójki. Naładowałam trochę akumulatory, co przy mojej pogłębiającej się depresji było zbawienne. 

Zdecydownie sport to jest to czego mi brakuje, aby mój organizm mógł żyć. Siedząc w domu całymi dniami, nic mi się nie chce, nawet wykonywanie ćwiczeń w domu jest dla mnie  na dzień dzisiejszy udręką. 

Tak więc dzisiaj mimo iż znowu zimno za oknami, ubieramy się ciepło i znikamy do parku, chociaż na chwilkę, chociaż na momencik. 

You Might Also Like

0 komentarze