Co warto zrobić nim minie ten rok?

11/17/2016


Połowa listopada już za nami, zbliżamy się do końca roku. Niedługo większość ludzi ogarnie czas przedświąteczny. To będą moje pierwsze święta bez rodziny. Trochę będzię nam smutno zapewne. Ale nie zawsze jest tak jakbyśmy tego chcieli. Te święta mimo braku najbliższej rodziny też mogą być magiczne. 

Koniec roku to taki czas kiedy lubimy planować nowe rzeczy na nowy rok. Tworzymy osobiste postanowienia, które są weryfikowane w czasie. Mnie samej chyba nigdy nie udało się na koniec roku powiedzieć : tak udało mi się, wytrwałam w swoim postanowieniu. Chciałabym to zmienić.

Stary rok mimo wszystko warto zakończyć z zadowoleniem dla nas. Jest wiele spraw, które warto dokończyć do końca roku. Oto kilka moich propozycji:

1. Zrobić porządki w domu. Wyrzucić stare kartony, wyrzucić nie działające sprzęty, powymieniać zużyte rzeczy jak np. ręczniki. ( to rzeczy, które zużywamy, ale używamy ich dalej) Ja takie większe porządki mam już za sobą. Zostało parę rzeczy, które chcę zrobić, ale czekają na swój czas.

2. Zrobić porządki na komputerze, telefonie, tablecie. Pousuwać stare niepotrzebne rzeczy, a resztę kategoriami poukładać w folderach. Warto też opróżnić skrzynki mailowe i również zrobić tam porządki. 

3. Zakończ wszystkie projekty i zobowiązania. Nie ma nic gorszego niż zaczynanie roku z czymś nieukończonym. To takie uwierające. 

4. Stwórz listę celów na 2017. Może to być jeden cel, może być kilka. Mogą być to małe cele bądź duże. Wszystko zależy od Twoich porzeb i wyobraźni. A może wolisz zaczynać rok bez planowania? I wejść z uśmiechem na twarzy i przyjmować od życia to co będzie Ci dane. Moje cele, których głośno jeszcze przed sobą nie wypowiedziałam ani nie spisałam wiążą się z blogiem i moją osobą. 

5. Zainwestuj w siebie i swój rozwój. Zapisz się na jakiś kurs online. Ja również to uczyniłam. Wybrałam darmowy kurs, który zaczęłam dzisiaj. Jest to 5 lekcji na temat tego jak wyrobić w sobie dobre nawyki. 

Być może moje propozycje są banalne ale dla mnie bardzo istotne w budowaniu swojej równowagi i rozwoju osobistego. Jeżeli Cię zainspirowałam do działania podziel się ze mną również swoimi pomysłami na to co warto zrobić przed końcem tego roku.


You Might Also Like

0 komentarze