5 filmów na jesienne wieczory

11/18/2016


Chłodne wieczory, kocyk, ciepła herbata i Ty. Czytająca kolejną książkę albo oglądająca film. Ja zdecydowanie wybieram opcję z filmem. Niestety ale dostęp polskich książek mam tu u siebie bardzo ograniczony. Mam trzy książki z Polski, których jeszcze nie przeczytałam. Bo wolę obejrzeć film albo zaczytuję się w internetach. 

Szukając na internecie ciekawych propozycji od innych, mam wrażenie, że ciągle wpadam na te same filmy. Tak są filmy, które zasługują na miano najlepszych. I wiele osób je lubi i poleca. Chciałabym Wam dzisiaj przedstaawić pięć filmów, które uważam za warte obejrzenia. Może ktoś z Was już je widział, a jak nie to polecam. Na jesienne wieczory czy poranki czy po prostu w wolnej chwili.

1. Ucieczka w milczenie z Kristen Stewart
Film opowiada historię 13-letniej dziewczyny, która cierpi na depresję, spowodowaną traumatycznymi wydarzeniami z przeszłości. Dziewczyna próbuje się odnaleźć w otaczającej ją rzeczywistości. Jej ostatnim ratunkiem okazuje się być nauczyciel, który dostrzega w niej ukryty potenciał. 
Kristen Stewart jest niesamowitą aktorką, bardzo ją lubię.

2. Wierny ogrodnik z Rachel Weisz
Piękny film, piękna miłość. Po prostu trzeba obejrzeć, popłakać się trochę a nawet zezłościć. Tak w skrócie, mąż jedzie do Afryki, gdzie została zamordowana jego żona. Chce ją pomścić. Warto zobaczyć. Rachel Weisz dostała oscara za rolę w tym filmie. 

3. 88 minut z Al Pacino
Główny bohater pracuje jako profesor na uczelni oraz jako psychoterapeta w FBI. Pewnego dnia dzwoni do niego telefon, w którym dowiaduje się, że zostało mu 88 minut życia. Cały czas w filmie coś się dzieje, akcja trzyma w napięciu. Fajny film na wspólny wieczór z mężem bądź znajomymi. 

4. 13 godzin: Tajna misja w Benghazi z John Krasinski
Typowy film wojenny, strzelanie, bomby, ataki terrorystyczne, poświęcenie amerykańskich żołnierzy, patriotyzm. Osobiście nie przepadam za takimi filmami, ale ten jest bardzo dobry. Skoro mi się podobał film tego typu to jest on wart poświęcenia swojego czasu. Film trzyma w napięciu od początku do końca. 

5. Wizyta Inspektora z Dawid Thewlis
W skrócie, inspektor próbuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej kobiety. Mroczny, klimatyczny, zaskakujący. Film produkcji angielskiej. Uwielbiam filmy tego typu, uwielbiam filmy angielskie. Mają w sobie ten klimat, którego nie znajdziesz w innych produkcjach. Dla mnie rewelacja. 

Jeżeli znacie jakieś fajne filmy produkcji angielskiej to zarzućcie mi tytułami w komentarzach tu albo na Facebooku.

Miłego dnia




You Might Also Like

0 komentarze