Jak być lepszą wersją siebie?

11/19/2016


Pamiętam czasy, kiedy byłam wesoła i wiecznie uśmiechnięta. Znajomi pytali wciąż mnie z czego jestem taka zadowolona? Co się tak cieszę? Jeden z moich poprzednich pracodawców powiedział mi kiedyś, że to jest moja zaleta. Byłam pierwszą osobą, którą klient widzial kiedy wchodził do naszego marketu. Więc mój uśmiech był wizytówką. Byłam radosnym człowiekiem, a rano wstawałam z chęcią do pracy.

I coś się stało.  Coś się zmieniło.  Problemy mnie przytłoczyły. Nie umiałam sobie z nimi poradzić.  I tak oto stałam się smutnym człowiekiem, od którego powoli odwróciły się osoby które znałam.  Bo sama nie miałam ochoty na pielęgnowanie tych relacji. To trwa do teraz. Wiele rzeczy we mnie siedzi i nie potrafię sobie z nimi poradzić.  A bardzo chciałabym to zmienić. Bardzo.


Listopad jest tym miesiącem właśnie, kiedy uświadomiłam sobie ze nie chcę taka być. Nie chcę być smutnym i za kompleksionym człowiekiem.  Chcę się cieszyć życiem i tą radość dzielić z moimi córkami. Niech obie wiedzą, że można kochać życie, ludzi i świat. Gdyby nagle coś mi się stało i moje życie by się skończyło to ludzie powiedzieli by, że to ta niezadowolona z życia baba, która wszystko wyolbrzymiała. Nie chcę żeby tak o mnie myśleli inni. Ale żeby zmienić ich myślenie najpierw muszę zmienić swoje. To taka prosta rada.

Postanowiłam to zmienić. Chcę zacząć pracować na zmianą swojego postrzegania i myślenia.  Wiem, że to nie będzie trwało dzień czy miesiąc.  Ale ja nigdzie się nie spieszę. Chcę to  zrobić dobrze i w swoim tempie.  Bez pośpiechu. Zaczęłam szukać artykułów na temat radości i zmiany życia.  O szukaniu szczęścia. Bo właśnie to zamierzam robić przez najbliższe miesiące.  Zapisałam sobie w swoim zeszycie kilka wskazówek jak zacząć, co robić.  Być może ty też szukasz szczęścia w swoim życiu i coś cię zainspiruje do jego zmiany.

1. Traktuj ludzi tak jak chcesz żeby oni cię traktowali. To co dajesz do Ciebie wraca. Jeżeli przywitasz kogoś uśmiechem jestem pewna, że drugi człowiek odpowie tym samym. 

2. Doceniają siebie i to co masz. Świetnie to zrobiłaś. Udało Ci się ugotować pyszny obiad. Twoja córka z uśmiechem dziękuję Ci za ten posiłek.  Masz super dzieci.

3. Komplementuj siebie. Masz ładny uśmiech.  Masz piękne włosy.  Świetnie wyglądasz.  Jesteś niesamowita. Jesteś wyjątkowa.  Jesteś niepowtarzalna i jedyna. Nie ma drugiej takiej jak ty.

4. Dbaj o swoje ciało i duszę.  Uważaj na to co jesz. Na to co oglądasz, czytasz i z jakimi ludźmi przebywasz. Wyjdź do ludzi, idź do kawiarni albo na siłownię . Idź pobiegać słuchając ulubionej muzyki w uszach.

5. Inspiruj się. Czytaj motywujące artykuły, zaglądają na inne blogi i zobacz jak inni cieszą się swoim życiem i doceniają wszystko co mają.  Jak się rozwijają i motywują do tego innych. Oglądaj zdjęcia, słuchaj muzyki, gotuj, czytaj, spaceruj.



Dziękuję że tu ze mną jesteś.  Jeżeli mój tekst ci się spodobał, zainspirował cie lub zmotywował to będzie mi miło jeżeli wyślesz go dalej w świat. Każdy gest z Twojej strony jest dla mnie znakiem że robię coś dobrego. A dobro warto rozsyłać  pomiędzy ludzi.

Jestem też na instagramie --->  shyshki

You Might Also Like

0 komentarze