Rzeczy, które chciałabym dostać

11/24/2016


Stworzyłam swoją pierwszą listę rzeczy, które chciałabym dostać, które chciałabym mieć. Nie są to rzeczy absolutnie niezbędne, ale miło jest dostawać prezenty. W końcu zbliżają się święta. Często jak ktoś się mnie pyta co chciałabym dostać w prezencie to nigdy nie wiem co odpowiedzić. Takie listy ułatwią mi i innym poszukiwania, a być może zainspirują też innych. Sama też przeglądam takie listy na innych blogach. W końcu warto pokazywać fajne rzeczy.

1. Płaszcz asymetryczny firmy Nubee. No po prostu rewelacyjny, czerwony, ciepły, z kapturem. Na zimowe dni po prostu idealny. Dla mnie jest piękny.

2. Aparat Olympus. Tu jest pokazany model PEN E-PL7 w kolorze białym. Używałam wcześniej aparatu firmy Nikon, ale był on zdecydowanie za duży aby z nim podróżować, maszerować. Szukam czegoś mniejszego i lżejszego. Wydaje mi się, że ten aparat będzie bardzo dobrym rozwiązaniem. 

3. Perfumy Amor Amor.  Zgadnijcie czemu postawiłam akurat na te? Bo lubię kolor czerwony a zapach też obłędny. Perfumy to zawsze dobry prezent o ile wiemy co komu się podoba. 

4. Koszula khaki  i sukienka długa. To są ubrania z kolekcji Julii Rozumek. Zresztą nieskromnie powiem, że wszystkie rzeczy z tej kolekcji mnie urzekły. 

5. Książka Blog też od Julii. Kto zna tego bloga ten wie, że jest on niesamowity. Julia oprócz pięknych zdjęć swojego życia, które nam pokazuje potrafi to wszystko tak pięknie ubrać w słowa, że człowiekowi cieplej się na duszy robi. 

6. Torebka. To nowa kolekcja Julii. Pamiętam czasy kiedy moja mama miała torebkę z takim zapięciem, a panowie nosili takie torby na ramieniu do pracy z takimi klamrami. Mnie się one kojarzą z powrotem do dzieciństwa. Kiedy pożyczałam od mamy torebkę i bawiłam się w kobietę robiącą zakupy. Rewelacyjna. Zakochałam się po prostu. 


Wrzućcie linki mi do swoich list na Waszych blogach, chętnie zobaczę fajne rzeczy. 

You Might Also Like

0 komentarze