6 myśli matki. Short Shyshki

11/25/2016


Idealny czas na przeziębienie? Kiedy po prawie 3 miesiącach na emigracji lecisz w końcu do Polski na weekend. Kurwa weekend. Niecałe dwa dni spędzone z dzieckiem, które tęskni za matką a ty smarkata jesteś 24 na dobę. Great


         
Dziecko nie uznaje słowa czekać.  Trzeba zaczekać, musisz poczekać, tu trzeba będzie zaczekać, czekamy więc.  Ale mamo ja nienawidzę czekać.  Płacz.  Ryk. Krzyk. Histeria. Bo musi być już i koniec kropka. Na nic tłumaczenia i prośby.  


Kiedy dziecko woła z pokoju mamooooooooo przyjdź tu na chwilę, a ty aktualnie jesteś w kuchni i mieszasz tą zupę pomidorową, którą robisz specjalnie dla swojego dziecka ,które tak nienawidzi czekać i od momentu kiedy usłyszysz słowa dziecka poprzez odłożenie łyżki i przykrycia garnka mija zaledwie 3 sekundy a ty znowu słyszysz mamooooo przecież cie wołam to cię jasny szlag trafia. Motorek w tyłek i jedziesz. Nie ma przebacz.


Reklamy zabawek w okresie przedświątecznym powinny być jakoś ograniczone. Ja już zgłupiałam co moje dziecko chce dostać od Mikołaja bo ciągle słyszę chcę to, chcę to mamo kupisz mi to mamo, kup mi to proszę.  Wszystko jest fajne i niezbędne wg mojej córki. 


Miałam taki plan żeby codziennie oglądać jakąś fajną bajkę z córką. Wiecie tych np: z Walta disneya jak Król Lew czy syrenka Ariel. Ale nic z tego. Moje dziecko woli oglądać youtuba jak jakieś inne dziecko rozpakowywuje zabawki albo jajka niespodzianki. No cóż idziemy z duchem czasów.


Spełniać marzenia własnych dzieci to najpiękniejszy moment dla serca matki. Kocham bardzo moje pocieszki.

You Might Also Like

0 komentarze