5 myśli w poniedziałek enty dzień września

9/24/2018


od kilku dni jestem zakatarzona.
chusteczki mam wszędzie.
w spodniach.
w torebce.
w kurtce.
na stole.
pod poduszką.
na podłodze.
a wszystko wokół nosa zaczerwienione i podszczypuje.
nie lubię kataru.
zastanawiam skąd tyle tego się zbiera i dlaczego wychodzi nosem.  nie ma innej drogi na pozbycie się zarazków z organizmu ???

pogoda dzisiaj typowo jesienna ale z tej brzydkiej strony.  bo jesień potrafi być piękna. 
potrafi nas rozpieszczać swoimi kolorami i promieniami słońca. ale ta druga strona jest wiejąca zimnym powietrzem. aż podwiewa mi płaszcz i mi zimno wręcz. znienacka potrafi też spaść deszcz. więc jak nie masz parasola przy sobie albo kaptura w odzieniu to niemiło cię zaskoczy. 
aż czasem się odechciewa wyjść z domu.

jaka kurtka przejściowa byłaby odpowiednia na taką pogodę i żeby jeszcze mi się spodobała???
mam dylemat bo niewiem co mi się może podobać bo jak narazie nic mnie nie urzekło. no i jeszcze finansowo szkoda mi wydawać miliony na kurtkę, która ma mi posłużyć na miesiąc lub dwa bo potem będę szukać kurtki zimowej. 
.....eh.......
dylematy niezdecydowanej

jesienne zimne popołudnia spędzamy w domu. dzieci po szkole. matka po pracy. akurat chwilowo mam kilka dni wolnego i zatęskniłam za tym miejscem. a może bardziej za wyrażaniem siebie i swojej opinii. czasami odnoszę wrażenie że moje zdanie nikogo nie obchodzi więc na siłę nie będę się wypowiadać. ale tu u siebie to hulajdusza przecież. 
mogę wszystko. 



także Patrycja tak do ciebie te słowa skoro nie robisz nic innego fajnego to pisz coś. cokolwiek. 

yo

You Might Also Like

0 komentarze