kurtka na jesień dla mamy i córki

9/26/2018


wrześniowe poranki są już bardzo zimne. ma się wrażenie jakby to zima pukała już do okien. mój płaszczyk w kolorze szarym i cienka kurtka nie spełniają już swojej roli. zmartwiłam się. bo nie planowałam zakupu odzienia jesiennego ale zostałam zmuszona tym zimnym powietrzem do kupienia czegoś odpowiedniego na obecne warunki atmosferyczne. 
mój wybór padł na sklep H&M i czarną parkę. 
i wiecie co - już ją uwielbiam. 




bardzo lubię takie kurtki parki. i ciepło w dupę i kaptur na głowie.  teraz jeszcze muszę zaopatrzyć się w buty bo narazie śmigam sobie w trampeczkach. ale już mam upatrzone adidasy więc czekam tylko na przypływ gotówki w tym tygodniu. i zamawiać będę buty przez internet. 

córka młodsza wybrała sobie kurtkę z lidla. pikowana i różowa. z kapturem. też bardzo fajna. wygodna i spełniająca swoje funkcje. córka młodsza lubi w niej chodzić. 








You Might Also Like

0 komentarze