Seriale i programy, które oglądam.

9/27/2018


może nie będę oryginalna, ba nawet nie chcę !. nie oglądam netflixa, nie mam showmaxa, ale seriale lubię oglądać. Filmy też. więc nie zarzucę wam listą ulubionych seriali z netflixa jak każdy w necie. a pewnie jest co oglądać i sporo mnie omija, ale nasza telewizja również nie jest jakoś zła pod tym względem. 

mam taką możliwość na dekoderze, że mam opcję nagrywania. więc ulubione seriale i programy mam nastawione na nagrywanie. nie jestem więc więźniem TV i nie jestem zmuszona do oglądania tego co mi proponują w ich czasie. mam czas to włączam tv i zarzucam serial. to świetna opcja dekoderów na dzisiejsze zapracowane czasy. 
    
                                                                       PUŁAPKA

samo wprowadzenie do serialu przez tvn było niesamowite. świetnie zachęcili odbiorcę do obejrzenia choćby jednego odcinka. po jednym odcinku ma się ochotę na następne. w głównej roli jedna z moich ulubionych aktorek Agata Kulesza - rewelacja. jest na prawdę dobra, jak dla mnie. serial owiewa tajemniczość przez co buduje się napięcie i ciekawość. dla mnie hit tej jesieni. 

                                                  ŚLAD 


Zapowiedź serialu też była bardzo ciekawa w tym przypadku. po obejrzeniu pierwszego odcinka byłam smutna bo na pierwszy rzut wrzucili zabijanie dzieci i seryjnego mordercy. ciekawa fabuła i wciągająca. niesamowita historia, świetna praca wydziału śledczego. najpierw myślałam, że cały serial będzie tylko o tym seryjnym mordercy, ale okazuje się , że nie. będą inne również ciekawe historie. serial ten jest chyba wzorowany na jakimś zagranicznym serialu typu "kości" albo czymś podobnym. 

SPOSÓB NA MORDERSTWO 



obejrzałam pierwszy odcinek gdyż, udało mi się nastawić nagrywanie a nie wiedziałam co mnie czeka. bardzo fajny serial z tych o adwokatach, prawnikach i prokuratorach. sądy, sprawy, dowody - niezły kryminał. i najważniejsze świetna gra aktorska pani Violi Davis. i jeżeli myślicie, że wiecie jak dokonać świetnego morderstwa - to ten serial pokaże wam,  jak wiele można się jeszcze nauczyć( oczywiście żartuje )

ŚLUB OD PIERWSZEGO WEJRZENIA 


no dobra może to nie jest program pierwszych lotów i wiele osób uzna to za stratę czasu, ale dla mnie jest bardzo ciekawy. sama mam dwa nieudane małżeństwa za sobą i myśl o ślubie z kimś obcym na całe życie wydaje się być niesamowicie głupia ale może też być jedną z najlepszych ich decyzji. czasami znamy człowieka od 10 lat a po ślubie miłość ginie. ciekawą mnie ludzkie relacje, zachowania i reakcje. ten program świetnie to pokazuje. a w dodatku jest o miłości, o budowaniu relacji od początku. życzę im wszystkiego dobrego. na razie znamy dwie pary Anitę i Adriana ( ta para pośrodku zdjęć) oraz Agatę i Macieja. 
odważylibyście się na taki krok jak oni?

TERAPIA DLA PAR 



chyba ciekawią mnie programy małżeńskie gdyż sama odczuwam porażkę w tej kwestii u siebie w życiu. ciekawią mnie relacje międzyludzkie, zachowania i wszystko co z tym związane jest. program pokazuje problemy kilku par i jak sobie z tym radzą. wyjeżdżają na miesiąc czasu na wakacje z innymi parami i przechodzą terapię pod okiem specjalistów. po 30 dniach mają zdecydować czy zostają ze sobą czy się rozstają. ten program nie jest nowy, ale ja go widzę pierwszy raz w tvn style. 


a wy co oglądacie w jesienne wieczory bądź w wolnym czasie?

You Might Also Like

0 komentarze