5 myśli na początek tygodnia

8/08/2016

&

Za każdym razem, kiedy moje dziecko kichnie sobie a ja nie powiem jej tego tekstu, który zawsze się wypowiada z kultury to słyszę od niej : powiedz na zdrowie!
Wiec nie pozostaje mi nic innego jak się poprawić i powiedzieć to co ona chce usłyszeć. A, że sama nauczyłam ja tego, to wstyd że przy własnym dziecku zapominam o tym. 
&

Czasami doznaję kłującego uczucia zazdrości.  Takiej zdrowej zazdrości,  która mobilizuje mnie do tego aby dążyć do realizacji swoich marzeń.  Uczucie to połączone jest z wielką radością.  Bo z jednej strony zazdroszczę, że ktoś osiągnął to co ja chciałam szybciej odemnie a z drugiej strony ogarnia mnie radość, że komuś się udało.  Ta zazdrość nie niszczy mojego wewnętrznego "ja" tylko kopie w tyłek motywująco.
&

"Jeśli czegokolwiek się nauczyłem w życiu, to tego, że myślimy czymś więcej niż tylko mózgiem. Myślimy także ciałem, myślimy odczuwaną miłością, i myślimy naszym poczuciem czasu. (...) Widzimy czymś więcej niż tylko oczami. "
Marcelo Figueras  ( jeden z moich ulubionych cytatów )
&

Jedzenie słodyczy jest zaraźliwe. Jak zaczniesz to nie umiesz sobie ich odmówić. Jeżeli wogóle ich nie jadasz odmawianie ich sobie nie stanowi większego problemu. Ale jak się zacznie to ciężko skończyć.
&

Okazuje się, że wstawanie w poniedziałkowy poranek jest dalej nieprzyjemnie. Wszyscy nienawidzą poniedziałków. Z czasem uświadamiasz sobie, że wstawanie we wtorek,  środę, czwartek i piątek jest tak samo nieprzyjemne.

Miłego tygodnia

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super te myśli i ze wszystkimi się zgadzam. To miłego tygodnia życzę może któryś dzień okaże się być laskawszym do wstawania ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te myśli i ze wszystkimi się zgadzam. To miłego tygodnia życzę może któryś dzień okaże się być laskawszym do wstawania ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam poniedziałki, nawet jak weekend trochę rozleniwił, nowy tydzień i mnóstwo nowych możliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ze słodyczami takie życiowe ;)

    OdpowiedzUsuń