5 rzeczy, które zrobię w sierpniu

8/06/2016


Sierpień tego roku to miesiąc dość mocno obfitujący w zmiany. Zaplanowałam sobie kilka rzeczy, które zrobię w tym miesiącu.  


1.Rzucę pracę
Kto z was nie marzył o tym, aby rzucić swoją pracę w cholerę? I nie musieć wstawać do pracy i przez 8 godzin spuszczać się nad czymś co tak naprawdę nie daje wam radości. Ja zaryzykuję i nie przedłużę umowy, którą mam do końca sierpnia. Ale nie działam bez planu. Plan B zakłada, że wyjeżdżam do Anglii i robię sobie urlop. Na jak długo? A na tyle ile się da. Muszę naładować baterie. Będę mieć sporo czasu na zwiedzanie i adaptację w nowym miejscu.

2. Spędzę tydzień czasu w samotności.
Pisząc samotność mam na myśli, że będę miała mieszkanie tylko do własnej dyspozycji. Zero dziadków i zero dzieci. Hajlajf. Ze szczęścia planuję się upić i do rana oglądać filmy, a potem spać do 14 i w ciszy się obudzić i przeleżeć w łóżku zaś do wieczora. Wyłączę telefon i będę spała na golasa.

3. Wydam 500 +
O ile w końcu je dostanę. To mam zamiar zabrać moje córki do jakiejś galerii i kupić im to co będą chciały. Choć raz poczujemy się "na bogato". To będzie nasz wspólny dzień, mój i córek. Babski shoping. 

4. Odwiędzę jakieś nowe miejsce w swoim mieście.
Albo jakieś stare miejsce ale po renowacji. Coś wymyślę nim wyjadę. Muszę się tylko trochę rozeznać. Sporo nowych lokali u nas powstało. Może jakaś ciekawa impreza plenerowa.

5. Zaliczę imprezę
Tak taką do rana z tańcami i alkoholem. W końcu 32 lata ma się raz w życiu. A jak dzieci wyjadą to nawet wyrzutów sumienia mieć nie będę i nawet wizja kaca mnie nie znięchęca.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Anonimowy8/06/2016

    Odważnie z tą pracą! Trzymam kciuki, żeby plan B się powiódł! :*

    OdpowiedzUsuń