Kilka pytań do...

2/13/2017



Dzisiaj odpowiem na kilka pytań, które zadała mi bardzo fajna matka Magdalena z bloga Fajna Matka. 
Ta zabawa nazywa się popularnie Liebster Blog Award. Każdy ją zna, ale nie każdy chce brać w niej udział. Ja chętnie się przyłączyłam i odpowiedziałam na zadane pytania.

1. Jak rozpoczynasz swój dzień?

Zazwyczaj wstaje wcześnie rano. Po godzinie 4.  Więc w takie poranki budzę się i najpierw chwytam za telefon i sprawdzam co przez noc się narodziło na moim telefonie. Smsy, wiadomości, facebook. Zazwyczaj parę minutek mi to zajmuje. Sięgam po telefon z rana gdyż w pracy nie korzystam z niego. Dopiero jak wracam do domu po pracy to mogę znowu zajrzeć i sprawdzić co nowego. Jak już sprawdzę telefon to wykonuję wszystkie poranne czynności i zmykam do pracy. Na piechotę. Mam ten luksus póki co, że do pracy mam blisko.

2. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić ?

Chętnie odwiedziłabym wiele miejsc np: Dubaj, Paryż, Włochy, Dania, ale najbardziej chyba to New York. I najlepiej to w sylwestra.

3. Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego?

Lubię każdą porę roku. Każda ma w sobie coś niepowtarzalnego i wyjątkowego. Ale najbardziej kocham lato. Urodziłam się latem i jestem typowym organizmem ciepłolubnym.

4. Gdybyś miała jednym słowem opisać swoje blogowanie to

można by napisać, że blogowanie to pasja, że to praca, że to zawód, że to hobby, że to próba charakteru. Można napisać, że blogowanie to dzielenie się sobą z innymi. Bo w sumie tak to wygląda, wyrażamy własne opinie, opowiadamy historie, dzielimy się naszym życiem. Dla mnie blogowanie to styl życia. Każdy ma swój. 

5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa.

Wigilie w rodzinnym gronie. Pełno ciotek, wujków, kuzynostwa. Stół pełen pyszności, choinka i prezenty. To były fajne czasy.

6. Która cecha Twojego charakteru najbardziej Cię denerwuje?

Nie wiem czy denerwuje ale często odnoszę wrażenie że powinnam ugryźć się w język niż coś powiedzieć. Ta cecha to szczerość.

7. Z własnego lenistwa jeszcze tego nie zrobiłaś.

Od kilku miesięcy zabieram się za porządki w papierach, dokumentach.  Wszystko odkładam w jedno miejsce, ale jak mam coś poszukać to zajmuje mi to sporo czasu nim coś znajdę.

8. Najważniejsze miejsce w Twoim domu.

Mieszkam u rodziców i razem z córkami dzielimy jeden pokój.  Nie mam swojego miejsca oprócz swojego łóżka. W sumie sen jest bardzo ważny.

9. Plany na najbliższe 24 godziny.

Z rana śmigam na badania. Potem odpoczywam bo dziś dzień wolny od pracy. W południe zabieram córkę młodszą do kina. Po południu będę się uczyć z córką starszą do sprawdzianu z matematyki. Wieczorem relaks, jakiś film, może drink. A jutro z rana do pracy.

10. Najlepsza książka jaką czytałam.

Zorkownia - Agnieszka Kaluga.

11. Moja pasja to...

Na pewno fotografia. Gdzieś już pisałam wcześniej o tym, że lubię robić zdjęcia ale chwilowo aparatu nie mam. Więc to zajęcie musi poczekać. Na razie bawię się telefonem.


Chciałabym zaprosić do zabawy inne blogerki o ile będziecie chciały odpowiedzieć na moje pytania.
Zapraszam 


Moje pytania do Was:

1. O czym blogujesz?
2. Czym dla Ciebie jest blog, blogowanie?
3. Jakie blogi lubisz czytać?
4. W czym pomaga, w czym przeszkadza Ci blogowanie?
5. Co mogłabyś jeść codziennie, ostatnio ?
6. Serial, który chętnie oglądasz?
7. Film, który Cię poruszył?
8. Jakimi zasadami kierujesz się w życiu?
9. Jak widzisz swojego bloga za 5 lat? 
10. Co wyprowadza Cię z równowagi?

You Might Also Like

0 komentarze